دکوراسیون منزل

  • ۰
  • ۰

میز جلو مبلی

استاندارد میز جلو مبلی

منظور از استاندارد میز جلو مبلی چیست , به طور کلی یکی از ارکان جدا نشدنی مبلمان منزل میزهای جلو مبلی و میز عسلی ها می باشند که بدون حضور آنها در دکوراسیون منزل ست مبلمان شما قطعا ناقص می شود  و انتخاب میزجلو مبلی مناسب با ابعاد استاندارد علاوه بر کاربرد قطعا تاثیر مهمی دکوراسیون منزل شما دارد؛ به همین منظور در این مطلب می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان در رابطه با انتخاب میز جلو مبلی مناسب را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه شما عزیزان هم باشد، پس با ما همراه باشید. با ادامه مقاله ی میز جلو مبلی مناسب.

 

انتخاب میزجلو مبلی مناسب علاوه بر کاربرد قطعا تاثیر مهمی در دکوراسیون منزل شما نیز دارد
سوال: ما منزل کوچکی داریم که به تازگی سفارش مبلمان دادیم، مبل های انتخابی ما پایه کوتاه با بدنه سفید و تشک صورتی می باشد می خواستیم در مورد ابعاد استاندارد میز عسلی و میز جلومبلی برای خانه های کوچک و رنگ میزها راهنماییم کنید.

پاسخ: این سوال را می توان به سه دسته اصلی تقسیم  کنیم ، فرم، رنگ و ابعاد استاندارد.

فرم: برای انتخاب فرم میز جلو مبلی در خانه کوچک بهتر است قبل از هرچیز به دنبال میزهای دو طبقه و یا دارای کشو باشید تا بتواند برای فضای کوچک خانه شما کاربردتر باشند و اگر فضای جلو مبل شما کشیده و باریک است بهتر است در انتخاب فرم میز نیز وسواس بیشتری به خرج دهید، فرم های بیضی شکل و کشیده برای چنین فضاهایی مناسب ترند.

انتخاب میز جلو مبلی مناسب برای خانه

قبل از هرچیز به دنبال میزهای دو طبقه و یا دارای کشو باشید
رنگ: در انتخاب رنگ میز جلو مبلی و میز عسلی ها حتما از چوب های هماهنگ و هم رنگ با بدنه ی مبلمانتان استفاده کنید تا با مبلمانتان تناسب داشته باشد.

 

استاندارد میز جلو مبلی

میزهای مبلمانتان را حتما از چوب های هماهنگ و هم رنگ با بدنه ی مبلمانتان انتخاب بکنید.

ابعاد و اندازه :

به طور کلی ابعاد استاندارد میز عسلی و سطح میز جلو مبلی باید ۵ سانتیمتر بالاتر از ازتفاع مبلمان کناری خود باشد. میز جلو مبلی در حالت عادی و استاندارد ۴۰ تا ۴۵ سانتیمتر ارتفاع دارد، ولی اگر ارتفاع مبلمان شما بیشتر می باشد و بهتر می باشد که از میز جلو مبلی مرتفع تری استفاده کنید.

 

https://www.decoratiwall.com/

 

  • ۹۸/۰۶/۱۰
  • علی بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی