دکوراسیون منزل

  • ۰
  • ۰

اگر کمی فکر کنید خواهید دید که یک میز جلو مبلی در تمام زندگی ما استفاده دارد. شاید به نظر کمی اغراق‌آمیز بیاید، اما حقیقتش فرقی ندارد کجا نشسته باشید، در یک کافی شاپ، در یک اتاق انتظار و یا در خانه خود در همه این‌ها به احتمال قوی یک میز جلو مبلی در یک جایی قرار گرفته است. اگر بپرسند از میز جلو مبلی برای چه منظوری استفاده میگردد شاید یک جواب قطعی به ذهنتان نرسد. مثلا یک میز ناهارخوری برای این می باشد که بر روی آن غذا بخوریم، یا یک میز مطالعه مسلما برای مطالعه کردن و نوشتن میباشد. با اینحال برای چه میز جلو مبلی مهم میباشد؟

میزهای جلومبلی با وجود سادگی از اهمیت زیادی برخوردار می باشند. به همین دلیل که وقتی به موارد استفاده آن فکر می‌کنید، فقط یک مورد به‌خصوص به ذهن شما نمی‌آید. شما می‌توانید وسایلی که به‌صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنید را بر روی میز قرار دهید. یک میز جلو مبلی در خانه جایی می باشد که می‌تواند اعضای خانواده را دور هم جمع کند. همچنین می‌تواند مکانی برای قرار دادن کتاب‌ها و مجلات شما باشد. میز جلو مبلی، وسیله‌ای است که شما می‌توانید بر روی آن کارهای دقیقه آخری خود را انجام دهید و یا جایی باشد که فرزندتان تکالیف مدرسه‌اش را انجام می‌دهند. حتی می‌تواند جایی باشد که وقتی عجله دارید بر روی آن غذا بخورید!

تمام این موارد موجب بارز شدن اهمیت میز جلو مبلی میگردد. زیرا خانه ما جایی می باشد که نیاز داریم در آن احساس راحتی کنیم و در نتیجه مبلمانمان باید برایمان به اندازه کافی مفید باشند. همچنین یک میز جلو مبلی می‌تواند برای زیبا کردن بیشتر خانه ما به کار رود، به‌گونه‌ای که موجب ایجاد تاثیر خاصی در دکوراسیون خانه شود. به همین علت برای خریداری یک میز جلو مبلی به هیچ وجه نباید عجله کرد چون برخلاف ظاهر ساده‌ی آن دارای اهمیت فراوانی می باشد. بهتر است اول بدانید قرار است از آن به چه منظوری استفاده کنید و پس از آن اقدام به خرید کنید.

 

میز جلو مبلی عنصری ساده ولی مهم در دکوراسیون منزل

مبلمان چند منظوره :

اگر در یک خانواده پرجمعیت زندگی می‌کنید، بهتر می باشد بیشتر به فکر تهیه یک میز جلو مبلی عمل‌گرا باشید که فضای رویی آن برای قرار دادن اشیاء زیاد باشد. میزهای جلو مبلی که دارای طبقه، دراور و یا گنجه می باشند به نسبت عملی‌ترند و امکان دسته‌بندی و منظم کردن وسایل را به کاربران می‌دهد. اگر میز جلو مبلی در خانه شما مکانی می باشد که بیشترین انباشتگی وسایل بر روی آن می باشد و ظاهری درهم و برهم دارد، نوع دراور دار آن می‌تواند برای زمان‌هایی که مهمان‌های ناخوانده به سراغتان می آیند بسیار مناسب باشد. به این شکل می‌توانید خیلی سریع همه وسایل اضافه را توی کشو یاقفسه میز بریزید و بعد با خیال راحت مهمانتان را به داخل خانه دعوت کنید.

 

میز جلو مبلی عنصری ساده ولی مهم در دکوراسیون منزل

خلاقیت در طراحی :

برای برخی از مردم خطوط صاف و منظم و طراحی مینیمال در یک میز جلو مبلی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. یک میز جلو مبلی می‌تواند از چوب، شیشه، فلز و دیگر مواد ساخته شود اما غیر از این‌ها وجود سادگی در طراحی هر میزی با هر متریالی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.دیگر بخش‌های طراحی خانه می‌توانند با جلو مبلی هماهنگ باشند. حتی طراحی آشپزخانه که از مهمترین مراکز توجه در خانه می باشدمی‌تواند به نوعی با میز جلو مبلی هماهنگ باشد. برای مثال می‌توان در آشپزخانه از طیف رنگی‌ای استفاده کرد که بر اساس رنگ میز جلو مبلی انتخاب شده‌اند. همین کار می‌تواند تاثیر فوق‌آلعاده‌ای بر کل فضای خانه داشته باشد.

 

میز جلو مبلی عنصری ساده ولی مهم در دکوراسیون منزل

مبلمان با طراحی خاص:

یکی از عادت هایی که امروزه در هرجایی باب شده است استفاده از مبلمان با طرح های خاص و دکوارتیو می باشد. سایت‌های مختلفی که در ایران و خارج از کشور به‌وجود آمده‌اند این کار را برای مشتریان راحت‌تر کرده‌اند و محصولات خاصی را عرضه می کنند که تولید انبوه نیستند و جنبه هنری دارند. همیشه هم قیمت این محصولات خیلی بالا نیست. شما می‌توانید با جستجو دراین وبسایت ها به راحتی چند تکه مبلمان زیبا یا اشیا تزئینی دست‌ساز مناسب با بودجه خود پیدا کنید و برای خانه‌ی خود خریداری کنید.

مبلمان سفارشی موجب می‌شود شما بتوانید المان‌های کامل‌کننده‌ای برای میز خود پیدا کنید. حتی این امکان وجود دارد که شما میز خود را با توجه به علایق خود سفارش دهید تا برای شما درست کنند. این موضوع باعث شده که شاهد پدید آمدن انواع مختلف طرح‌ها در میزهای جلومبلی شویم که هرکدام از طرح‌ها با روح و شخصیت کسی که آن را سفارش داده است مطابقت می‌کند و در نتیجه می‌تواند موجب احساس راحتی بیشتر شخص در خانه خود شود.

 

https://www.decoratiwall.com/

  • ۹۸/۰۶/۱۰
  • علی بیاتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی